Oj,oj,oj....

....jag var visst inte så bra på att ha en blogg. Jag är nog lite för lat. Jag orkar ju aldrig skriva, men när jag väl skriver tycker ju jag det är roligt men det blir så sällan. SKÄRPNING!!!! Gött med semester nu iaf. Semester från sjukskrivningen...vad sägs om det....konstigt!!! Fast å andra sidan är det ju inte så att jag inte gör någonting för att jag inte jobbar.....jag har fullt upp med att rehabilitera migsjälv. Och i grund och botten är det mesta rehabilitering för mig just nu.......det går väl mer eller mindre ut på att lära känna mig själv som jag är nu efter stroken. vad jag klarar och vad jag inte klarar och vad jag ska göra för att klara det igen......typ!!! :o) Låter det flummigt....ja kanske det men så är det i alla fall.
Nu blir det sängen för mig. Tror jag ska läsa lite Stieg Larsson.......jo så får det nog bli!!!
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0