Ajjj....

Ont i huvudet nästan hela dag....inte roligt. Jag kom på igår att jag hade tagit 300 tabletter på typ tre månader, alltså inte verktabletter det hade cinte vart så bra. Ganska svårt att vänja sig vid tanken när man t,om. drog sig för att ta en helt vanligt verktablett innan. Fast jag är ju jätteglad att medicinen finns, minskar ju risken för en till Stroke avsevärt. Förresten det handlar om Stroke på Kunskapskanalen i morgon klockan 22.00, ska helt klart kolla.
Dags för blodprov och PK-värde i morgon. Jag måste fråga om de kan låta bli att sätta tejp på då. Sist jag skulle dra bort den grät jag typ för att det gjorde så ont. Mycket värre än att bli stucken. Det måste väl finnas nån annan tejp än typ silvertepj?  (ja, jag överdriver, MEN det gjorde jätteont).
Judolek i morgon kväll och sen styrelsemöte på det. Ska se om jag kan få till ett litet träningspass innan det också, hade vart grejt! Nu blir det sängen för mig.
Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0