Familyguy....ehhhh....familygirl!!!

Jaha, då var det fyra dagars ledighet då. Jag önskar mig fint väder då. ha ha haaa eller hur??? Drömma kan man ju! Jag ändrar mig, jag önskar mig fyra dagar av samvaro med nära och kära....det var bättre. I morgon hjälper vi pappa med båten. På fredag ska vi hem till Ann och Erik och på lördag sticker vi till Bockön och har sleep over. Tänk man kanske t.om. kan klara av årets första bad iaf. om man tänder brasan först och kan kure ihop sig framför den med sovsäcken efter. Hmmmmm.....jag lovar nog inget ännu tror jag. Skönt bara att få komma ut i skogen och uppleva naturen och mysa med familjen lite. Kanske spela spel och fiska, eller bara prata, slappa och njuta.
I vilket fall som helst så ska det bli helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0