Hjärta av stål.

Tänk att man kan bli så ledsen av att få besked om att man INTE ska opereras. Konstig!!! Men jag hade liksom ställt in mig på att de skulle sluta till hålet i mitt hjärta och efter det skulle allt vara som vanligt. Eller inte som vanligt jag skulle ju ha en liten metallbit i hjärtat men det skulle ju fungera som vanligt. Men man har tydligen beslutat att det är säkrare att medicinera i stället. Att operera hjärtat innebär väl alltid en risk och medicinen skulle vara säkrare kortsiktigt i alla fall. Men jag har så himla svårt att ta till mig att jag kanske måste äta fyra tabletter om dagen i hela mitt liv. Det är väl inte hela världen det finns många som har det mycket värre och biverkningarna märker jag inget av....men ändå!!!! Jag tror att jag bara behöver lite tid att vänja mig vid tanken och få prata och skriva av mig lite. Sååååå med andra ord så ett det dax att rycka upp och se det för vad det är.........inte hela världen med andra ord. Jag tänker vara tacksam för att det finns mediciner istället och att det finns folk som ens diskuterar vad som är bäst för mig.
Tack och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0