Jaha....

Jag hade så fruktansvärt mycket som jag ville skriva om jag hade en blogg. Nu har jag en och nu har jag inte alls like mycket att säga längre....så typiskt.
Jag har haft en riktigt skön helg. Valborg var ju tyvärr lite småkall men idag har det ju varit helt underbart. Tyvärr har jag inte hunnit vara ute så mycket. Vi har flängt runt i affärer för att hitta solstolar till balkongen och skor till mig. Hittade ingetdera :O( men vi hittade ett Headset istället....nu kan jag Skypa med min kära lillebror i Norge.Jag ska bara lära mig hur man gör först.
I morgon ska jag försöka mig på att lägga in en bild i bloggen. Vi får väl se hur det går. Jag tror att jag tar surbilden från Valborg.
God natt!!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej hej....bara ett test!

2010-05-03 @ 18:23:59
Postat av: annapannadumle

Jaaaa, fulbilden!!!! Eller surbilden menade jag ju :P

Tack för sist, fast det börjar redan bli för länge sedan... Hoppas du mår bra. Försöker att läsa ikapp allt jag missat i bloggen.

Puss hej ses!

2010-05-10 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0