Long time no see

Hej hej!!!!
Många känslor i kroppen i dag. Det jobbigaste är att jag inte riktigt kan tolka dom. Jag vet helt enkelt inte hur jag ska bearbeta dom. Det är som en saknad i hela kroppen. Det är kanske för att D. är borta eller så är det för att jag reagerar på de förändringar som har skett. Ja ja....inte mycket att göra åt. Det känns nog bättre när jag får skriva av mig lite......bra terapi :)
I dag ska jag i alla fall fira min fina mamma på Jungman jansson....ska bli roligt och gott. Det blev bara mamma, pappa och jag......elller bara o bara det är ju inte så bara :)  Åker nog in till stan sen och köper en blomma. de har så himla fina på Lagerhaus så dit får det nog bli en sväng. jag ska bara bleke håret en gång till först. Det börjar ta sig nu.....överhåret är iaf. ganska ljust. Ska nog klippa det ännu kortare om ett tag.
Vilken skön fredag till lördag det blev på Orust då. Tråkigt väder men vi gjorde upp en brasa och satt inne och mös istället. Det går lika bra. Så roligt att träffa arbetskamraterna igen. Inget kan få tyst på oss när vi väl sätter igång.....många glada skratt. Vi har verkligen så roligt och man kan prata om både roliga och allvarliga saker om vartannat.
Näääää, nu blir det till att röja upp här hemma lite och seeeeeen frukost. Me like sovmornar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0