Ska inte klaga.

Vad bra dokumentären på Kunskapskanalen var. Jag ska absolut inte klaga (fast det är svårt ibland, det ligger väl i människans natur på nåt sätt kanske), det finns så många som har råkat mycket värre ut än jag.
sköterskan på Sahlgrenska stack mig utan att det kändes nästan nåt......kan man verkligen göra det????Ehhhhhh.....förmodligen  :) Å slapp tejpen gjorda jag oxå. Efter Sahlgrenska tog jag en sväng till stan för att se om jag kunde bestämma vilka converse jag skulle ha....men det gick inte idag heller :) Promenerade hem i det sköna vårvädret vilket resulterade i diverse olika vattenblåsor.......nu klagar jag igen...fyyyy på mig, jag menade så klart att jag promenerade hem......det var jätteskönt och jag är så glad för att jag kan gå. :)
Judoleken var rolig och jag hade ganska mycket energi och styrelsemötet gick också bra. I morgon blir det Rehab på Högsbo.....jääääääj och badminton. Det är ju så grymt kul.
Tack och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0