Inte för mig...

Ostronbar ikväll! Så helmysigt ställe men ostron........nä, jag vet inte riktigt. Provade tre olika och mitt minspel tror jag sa allt ( dock var en sort lite ytte pytte god, eller kanske iaf. godare än de andra två).
 
Fick inte bord för än 45 min senare så vi gick tvärs över gatan till ett oväntat mysigt ställe. Var tvungen att beställa en charkuteritallrik för jag var så nedrans hungrig. Lokala salami och annat gott......måste erkänna att det nog mer var för mig. OCH vad som verkligen var för mig var efterrätten som vi gick till Romers för att inta efter ostron (och räkor i vitlök o chili som var mycket goa). Jag har längtat tillbaks sedan jag åt den första gången för kanske två o en halv månad sedan.......yummie! :) Tre sprödbakade chokldkakor med vit choklad, mjuka i mitten och varma med nutella och cream cheese.......ja ni förstår ju själva liksom :)
 
En hyfsad öl och ett gott lokalt bubbel blev det också. Skön och god kväll!!!!
 
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0