Virrvarr!

Många, många tankar som far omkring i mitt lilla ( ja det är verkligen bokstavligen litet. Jag kan inte köpa vuxenkepsar här utan får ha youthsize ha ha ) huvud. Har så mycket tid att tänka och analysera men kommer inte riktigt fram till något. Känner mig mer förvirrad än innan jag åkte. Förhoppningsvis reder vissa tankar upp sig allt eftersom........kanske bara behöver lite tid, ännu mer tid! Trodde nog att resan hit skulle göra att jag kom till klarhet med vissa saker men jag tror att jag kanske inte ser skogen för alla träden men förr eller senare hittar jag väl en stig som leder mig rätt.........hoppas snarare förr än senare........
 
 
:0)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0