jag lever......

Ålskar att promenera! Det blir i så lagom takt och man hinner se allt och uppleva så mycket. Var så trött efter att promenerat i runt fyra timmar. Vi han se mycket jag och D's mamma, mysig dag.

Var på labbet igen och tog blod prov. Var nervöst idag oxå men långt ifrån lika nervöst som förra gången........det tar sig :) Är så skönt att göra saker som man egentligen inte vågar. Jag menar vad kan egentligen gå fel i mitt fall, vad är det värsta som kan hända? Kan nog inte komma på egentligen någonting. ar väl att göra med självkänsla och självförtroende också. Såklart får det sig en knäck när man har erfarenhet av att vara helt stum..............jag har varit HELT stum............jag har varit helt STUM............jag har VARIT helt stum..........men det är jag inte längre! Jag pratar, jag lever, jag går, jag rör mig, jag läser, jag skriver, JAG LEVER!!!!!! Jag lever livet!!!!! Å jag är lycklig!!!!!

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0