vinsten!

Det blev 12 kilometer iaf............jobbigt men kändes väl hyfsat bra. Lite regn men skönt väder.

Vågade mig på att ringa tillWalk in clinicen iaf. orkar inte vänta på att de ska ringa mig och gå och vara nervös. Nu är jag ju inte nervös över värdet i sig utan att jag inte ska kunna prata och förstå engelskan så jag tog tjuren vid hornen och ringde själv :) ( hade aldrig hänt för några månader sedan.......jag utvecklas :) ). Detgick riktigt bra tyckte jag till en början......tills det bröts och nu får jag inte tag på dem......men skit i det. Jag vågade ringa iaf, det är det viktigaste......det är vinsten. Skön dusch nu det tycker jag jag har gjort mig förtjänt av :)

So long!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0