:)

Varit inne hela dagen idag trots superfint höstväder. Tänkte att jag skulle gå ut men var riktigt, riktigt sugen på att bara var hemma idag så jag gjorde faktiskt det jag kände för och tog en kopp kaffe och ben&jerry istället. Jätteskönt dock hade det säkert oxå varitväldans skönt att gå längs med havet i solen. Ja, ja ibland får man välja och ska man tro prognoserna så ska vädret hålla i sig :) hoppas på det så det kan bli många, långa, sköna promenader innan vi åker vidare till Virginia Beach och hem. Flyget går härifrån tredje december och från VB och hem sjunde tror jag. Vill inte lämna denna fantastisk stad men vill dock komma hem till alla underbara.........som sagt ibland får man välja :) Är dock helt hundra på att jag kommer tillbaka till underbara Vancouver!!!! <3
 
Snart är det dags att bege sig till zumban så det blir iaf. en liten sväng ut idag. Looking forward to it.........zumba e ALLTID kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0