Love Halloween!

 
Hoppsan....längesedan jag skrev nu!
 
Halloween var kul. Äkskar ju att klä utmig. Blev dock inte all in men blev en del iaf. Blevinte heller något stort maskeradparty som jag var sen på först. Blev halloweenimprov.teater. först. Så kul men så sjuka karaktärer.....lite småläskigt faktiskt. Jag och Dan var vampyrer. Inte så många som klätt ut sig men jag var sjukt nöjd att vi gjorde det iaf. De som jobbade där var iaf. utklädda och bidrog till stämmningen. Kommer sakna så himla mycket att kunna ta en sväng dit och träffa allt härligt folk och skratta så kinderna gör ont :) 
 
Efter det så åkte vi till Pourhouse. Stmningen på stan var fantastisk och typ alla var utklädda och var på väg till Halloweenfester. Inne på Pourhouse var det dock inte så många som klätt ut sig men desto roligare då attvi hade tycker jag ;) Satt o pratade med de som jobbade, käkade charkuteri- och ostbricka drack gott och provade på Scotish egg för första gången. Hur kommer man på att ta ett kokt ägg, linda in det i korv, fritera det och sen ugnsbaka det, kan man ju undra...........gott var det iaf. :) Pratade med trevliga människor och vips så var baren tom och det var stängningsdags. Vi var dock inte redo att gå hem så vi satt och pratade med en tjejfrån Alberta medans de plockade i ordning och sedan lämnade vi och vandrade hem bland alla spöken,häxor mm mm. Kul Halloween trots att den blevlite annorlunda än vad jag tänkt mig :) 
 
Måste säga att de har grymma maskeradbutiker här iaf. var riktigt kul att leta efter kostym mm. Någongång ska jag ha en riktigHalloweenfest och oj vad jag ska gå all in då,ed utsmyckning och kostym.........ser riktigtmycketfram emot det.....kanske nästa år ;)
 
Vet inte riktigt hur vi tänkte när vi var i säng vid fyra dock och skulle möta upp Dans kollega med tjej för Brunch halv elva. Alla vet ju att jag behöver min skönhetssömn ;) Det gick bra ändå. Var yr och mådde illa mendet släppte efter jag druckit massa vatten och ätit fantastiskt god våfflor med hallon och grädde och lite Latte till det. Mådde så bra så vi hyrde cyklar och cyklade runt hela seawalken i solen. Såååååå vackert och skönt!!! Tog oss fem timmar med pauser........behöver jag säga attjag hade ont i min rumpa idagar efteråt. Skulle bett om en cykel med vadderad sadel. 
 
På torsdagen när detegentligenvar Halloween var jag på Zumba. Hade bara ett litet spindelnätpå kinden men det var nog för det var inte så många andra som hade någonting. Inte så kul att gå all in med värsta häxoutfiten eller gorilladräkt själv liksom. Det var en ny tränare som ledde passet. Hon var bra men saknade den gamla. Han är grymt bra! :)
 
Vi gick på ytterligare en Halloweenimprov. kul som vanligt!!!
 
Nu är det dags att prova en ny Zumbaclass i False creek communitycenter. Spännande! Tar väl ca 40 min att gå dit så dags att byta om.
 
Zumba hey!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0