All in?????

Ser sjukt mycket fram emot att fira Halloween i Kanada........kommer bli grymt! :) tror att de tar ut svängarna ordentligt här. Älskar att klä ut mig! Undrar vad jag ska vara!!!???? Läste om ett hotellBurrard som skulle ha Halloweenfest med rummen öppna låter ju ganska kul att mingla omkring i olika rum. Undrar om de har olika teman o musik i de olika rummen oxå. Score där vi har varit innan har ju oxå halloweenfest. Vet inte riktigt vart man ska gå får väl fråga någon som vet helt enkelt. Tror oxå att det var haloweentema på Zumban men vad klär manut sig till då liksom. Man bör ju kunna träna och dansa i kostymen och jag svettas så grymt mycket så att sminka sig kanske inte är ngn bra ide. Sedan har vi ju alltid det där med om INGEN annan klär ut sig så kanske man inte vil köra all in.........men å andra sidan om de andra kör all in kommer jag ångra mig så grymt mycket om jag inte gör det. Vad är värst? Köra zumba i häxdräkt när andra ser it som vanligt eller vara lite nedtonad och ångra sig efteråt??? Fast jag ska ju ta mig dit också........tjugo minuters promenad i häxdräkt......själv.....nja jag vet inte. Önskar jag var modigare! :) Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0