Bak!

Är så himla sugen på att baka. Prova nya recept, göra chokladpraliner och prova nya fyllningar, göra jul(!)godis, cupcakes roliga tårtor med finadekorationer.....you name it! Problemet här är väl att i vårt kök finns bara det allra nödvändigaste och då menar jag verkligen knappt det. Kanske är därför jag känner sånt sug för att jag nte riktigt kan. Dessutom så skulle det nog ta några försök innan jag fick till allt med den här ugnen oxå, var ju trots allt ett tag sedan jag använde gasugn sist. En sak till.......vart skulle jag göra av allt, det är jubara D. och jag här. Nog för att vi lärtkänna en hel del skönt folk men ändå. Hej vi har nyss träffats vill du ha en tårta liksom :) fast åandra sidan vem blir inte glad för en tårta!!!???? Näe det är nog bäst jag stoppar mitt sug åt sidan ett tag, tills jag kommer hem i alla fall. Kanske hittar på något men vi får se.........när jag kommer hem däremot......då jäklar :) baktajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0