Jag vill.....

Vad ska hittas på idag då? Jag vet inte än. Behöver ju verkligen köpa varmare jacka och nya höstskor men jag hade behövt Dan med mig som smakråd. Undrar om de blir glada på hans jobb om han säger att han faktiskt måste vara ledig halva dagen för hans flickvän behöver shoppingsällskap........skulle inte tro det va! Vet att det blir mycket tjat om vädret just nu men det är ju så varierande hela tiden. Idag är det strålande sol och blå himmel igen. Får nog försöka få till en promenad längs med vattnet oxå.......jag vill iaf. sen får vi väl se om det väl blir något :) har svårt att få tummen ur ibland. Skärpning! Frukost nu och sedan..............får vi se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0