Känslostormar.

Pratat med mamma på skype............härligt! Är så glad att skype och facebook finns så jag ändå kan hänga med lite vad som händer därhemma :) nu är det åtta veckor kvar och det känns i magen och hjärtat. Massa blandade känslor som ska samsas. Jag kommer nog vara ett vrak de två sista veckorna skulle jag tro. Undrar hur det kommer kännas när vi kommer hem igen...........den första veckan liksom. Tror det kommer vara väldigt overkligt. Jag kan inte beskriva hur men jag har liksom aldrig varit borta så här länge förrut. Känns som jag är på en lååååååång semester även om vi har våran vardag här nu. Kommer bli riktigt tufft känslomässigt att lämna det här. Kan inte förklara känslan men jag älskar verkligen Vancouver och vårt liv här..........liksom jag älskar mitt liv i Göteborg! Ska bara sammanföra de känslorna till en helhet som är mitt liv!!! Kan inte riktig hantera och sortera mina känslor just nu. Det är bara att inse att det kommer bli tufft helt enkelt. Därmed inte sagt att det kommer bli skönt och kul att komma hem, för det kommer det. Längtar hem till familj, släkt och vänner mm och det kommer bli såååååå mysigt att fira jul med allt vad det innebär hemma. Tiden innan jul när jag och Dan är lediga tillsammans och kan hitta på kul saker och träffa härligt folk ser jag så mycket fram emot. Som sagt väldigt blandade och starka känslor just nu som jag måste försöka att leva med........låter kanske som jag förstorar upp saker och ting men det är känslor jag faktiskt känner och jag vill inte gå runt som ett nervvrak sista tiden. Sååååå.....ska tänka riktigt positivt och försöka att ta till mig allt och göra det bästa av det! Kommer nog bli bra det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0