Morn morn!

Sov dåligt inatt vilket inte händer ofta men jag skyller på det att jag inte kom upp i tid ;) det finns alltid en anledning att sova länge har jag märkt. Ja ja det spelar ju ingen roll egentligen jag ska ju inte upp till något speciellt jag vill ju bara ändra en vana för att göra det lättare sedan när man måste gå upp tidigt, men jag har ju fakstikt massor med tid på mig att göra det oxå. Måste bara komma på vilket sätt som funkar för mig! Det tror jag är hela hemligheten bakom att ändra en vana som man inte så gärna vill ändra..........man måste hitta viljan och något som drar.......vinsten liksom!!!! Fortsätter fundera!
 
Snart dax för frukost och sen ut i staden tror jag. Väderomslaget kom ganske snabbt och nu är det höst och jag gillar inte att frysa därför blir det nog att kika på lita varma tröjor, skor och kanske en jacka. Får ser, problemet är ju bara att man ska få hem allt till sverige sen oxå. Ja ja det är i-landsproblem och jag är glad att jag överhuvudtaget kan gå och köpa varma kläder. Tänker på alla hemlösa som finns i staden ( och de flesta städer såklart) hur klarar de sig när det blir kallt???? Hoppas det blir en mild vinter för deras skull.
 
Längtar till helgen. Det är så mycket mysigare när D. oxå är ledig och man kan hitta på grejer hela dagarna :) Snart ska vi på en grej på sciense world. Tydligen ska det ha skett ett mord ( på skoj alltså) och man ska ta reda på vem mördaren är genom att leta efter ledtrådar. Undrar om jag kmmer skita knäck när vi springer omkring på ett museum, på kvällen, och letar efter ledtrådar som finns hos diverse udda figurer. Nog för att jag älskar skräckfilm och spökhus men jag är ju oxå såååå hemskt lättskrämd så det finns inte. En sak att titta på skräckfilm och en sak att vara mitt i en mordgåta kanske :) vi får se! Kul ska det bli iaf.
 
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0