Soppa på en spik.....eller broccoli!

Ser fram emot att bli helt pigg och kry igen. Känner fortfarande i halsen och har gjort hur länge som helst. Vet liksom inte om jag vågar träna fullt ut. Går ju på mina älskade zumbapass och det brukar kännas bra men vet inte om jag vågar satsa hårdare, får se hur det känns i morgon. Känns så synd när man nu har pool och gym i huset att inte använda det så mycket. Hur många gånger kommer jag bo med pool och gym i samma byggnad igen liksom. Ja ja what to do!!!! Har boostat med ingefära, citron och honung iaf. och hoppas på att jag är helt kry i morgon bitti.
 
Blev go soppa tillmiddag idag. Potatis och broccoli! Får nog börja göra det lite oftare, lika gott som nyttigt ju hur bra är inte det då win win liksom :) I med lite philadelphia och smula över lite bluecheese som pricken över i't!! :)
 
Har en grymt bra ide by the way tills när vi kommer hem. Pappa ska få bli min och D's PT. kommer bli grymt. Ska bara fråga om han vill först. Ser fram emot att komma igång med träningen rejält......vill bli stark :) Nu blir det till att skölja av nya ansiktsmasken med honung, havre och lera typ och se om den gjort underverk :) ska försöka komma i säng i hyfsad tid ikväll oxå..........ikväll ska det bara gå, så det så!
 
:0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0