Summer once more....

Vilken härlig dag. Älskar helgerna när D. oxå är ledig. Idag var sommaren tillbaka med sol och blå himmel, helt underbart. Började med en brunch på milestone och vi fick plats ute i solen....det gäller att passa på medans man faktiskt kan sitta ute. Därefter promenad till English Bay längs med vattnet. inte dåligt att kunna spela beachvolley i badshorts i oktober ( var dock inte vi som gjorde det). Nu har även träden börjat byta färg som jag har väntat på det. Hoppas på fler dagar som den här med sol och vackra höstfärger. Mår så bra av att få lite sol på mig.


Trött efter låååång promenad så det blir nog till att gå till Yaletown brewhouse för pizza och en cola får det nog bli tror jag. Nyttig kan jag vara en annan dag :) Skön stämning på Yaletown också, lite avslappnat, precis vad jag vill ha :)

I morgon blir det zumba igen och regn verkar det som men man vet ju aldrig. Hoppas bara jag är helt bra i halsen snart vågar liksom inte satsa järnet när det inte känns helt bra :( men, men what to do bara att hoppas på det bästa. Off to Yaletown B and piiiiiiizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0