Sommar farväl!

Vilken härlig dag det har varit. Varmt i solen men kyligt i vinden. Får nog inse att hösten är här. Vilken underbar sommar jag haft........kommer minnas för evigt <3 ser fram emot en härlig och mysig höst nu. Ska verkligen göra det bästa av tiden vi har kvar här. Kommer bli svårt att lämna Vancouver och alla sköna människor vi lärt känna men ska oxå bli nice att komma hem. Minnena kommer ju alltid att finnas kvar! Att åka var nog det bästa beslut jag kunde ta och är så glad att mitt <3 ställer upp så att vi kan göra dethär tillsammans. Tack, du är såååå underbar!! Har varit så bra för mig och var mitt livs chans.....då gäller det att fånga den :) Är evigt tacksam <3
 
Nu gäller det att ta tillvara tiden som är kvar och det ska vi verkligen göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0