Gröt, gröt och .......gröt!

Dags att sova. Lite småhungrig dock. Längtar efter risgrynsgröt, det var så himla längesedan......tur att jag hittat ett recept på gröt med jasminris som verkar gott. Man tager verkligen vad man haver när man är utomlands. Bra för kreativiteten måste jag säga. Provade att göra baked oatmeal i helgen och den räckte till hela fyra frukostar, dock inte lika god som den på Spring Hill Dheli som är himmelsk.det är bara att experimentera vidare....... eller så kan jag ju bara gå dit och äta den istället ;)

Längtar tillbaka till Bayron Bay. Hoppas vi kan få minst en till helg där. En riktig favoritplats! Helt apropå ingenting men tankarna flyger på kvällen.

Underbart här men jag längtar efter er därhemma oxå. Natti natt nu blir det till att sova goooooooott, ganska trött faktiskt trots sen kaffe.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0