Tankar och planer!

Hmmmmmmm..........samtidigt som jag planerar för vår semester så kan jag inte låta bli att undra vart vårt äventyr bär av sedan. Vart ska jag söka jobb liksom. Får väl helt enkelt titta lite av varje :) det känns både ovisst men även lite spännande att inte veta vad framtiden har att erbjuda. Jag hoppas dock att vi kan styra och påverka själva så inget förhindrar våra planer. Älskar att bo på fantastiska ställen men vill komma närmare hemma. Finns mycket jag saknar hur bra det än är här. Vill hitta något mysigt ställe som vi kan göra till vårt hem..........för längre tid.........och inte på andra sidan jorden ;)

Först ska jag njuta av alla dagar vi har kvar här och sedan blir det efterlängtad semester med min D. Det ska bli så skönt att få tillbringa tid ihop och att han oxå kan vara med på allt kul utan att behöva gå till jobb utan att bara ta det lugnt, relaxa och ta dagen som den kommer. Lääääääängtar!!!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0