Sus och lera och fantastiskt spännande

Är så FRUKTANSVÄRT trött på att vara sjuk nu. HAft slem i luftrören sedan Finalloppet ( som var en jättekul upplevelse by the way 😀), en förkylning sedan dess, en omgång magsjuka och nu bihåleinflammation som inte alls vill ge med sig lika snabbt som jag bil. BLääääää! Är smått orolig över att det här susandet i öronen inte kommer försvinna. SJukt jobbigt att det aldrig blir tyst.....mycket jobbigare än man någonsin skulle kunna tro faktiskt. ja ja det går iaf åt rätt håll får jag trösta mig med.

våren är ju på G oxå. Ska bara bli frisk så jag kan sätta igång att börja träna och bli starkare oxå. LÄngtar faktiskt efter att ut att springa i skogen. TRor Skøy på langs och träningen inför det gjorde något med mig. KAn tom längta lite efter att komma hem lerig efter att ha sprungit på leriga stigar. NÅgot jag aldrig trodde jag skulle medge..........saker och ting förändras. Men helst springar jag ju fortfarande på TORRA skogsstigar såklart 😉

Inte långt kvar på jobbet nu. Känns jobbigt eftersom jag trivs väldigt bra och inte har en aning om vad jag ska göra sedan. Tänk att jag inte haft ett fast jobb sen börja på 2013. Tänk vad som har hänt i mitt liv sedan dess. Helt fantastiskt att jag har fått de här otroliga chanserna och att jag faktiskt tog dem. Lämna trygga situationer för äventyr. JA jag kallar dem faktiskt för äventyr för trots att det varit väldiga "trygga" och tillrättalagda situationer för min del eftersom D. haft jobb och med det sagt inkomst så har det varit äventyr. FLytta till nya länder och nya städer är fantastiskt men allt är inte a piece of cake heller. Så otroligt glad att vi gjorde det och att D. ställt upp så mycket att jag har kunnat hänga med, att det var något vi gjorde tillsammans även om han har fått dra det tunga lasset ❤️

Nu står vi här igen vid ett vägskäl och med en framtid som jag inte vet något om och hur jobbigt det än må vara så kan jag inte säga annat än att det är spännande oxå. SÅ kan jag nog sammanfatta de sista åren. HÄrligt spännande! En hel del småhinder att lösa och ta sig förbi men härligt spännande 😀 (Gulp hoppas allt löser sig denna gången också)

Först och främst ska jag börja med att bli frisk och ta tag i allt jag har på jobbet och träning. Ett bra första steg! 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0